CĂTRE URMAȘII URMAȘILOR, URMAȘILOR MEI, ÎN VEACUL VEACULUI!

21.11.2018 12:38

 

Aveți grijă de Credință, de Neam și de Țară, Sfânta Treime Românească, căci, în Istorie , noi, Românii, am fost mare stavilă în calea lupilor, care stau mai departe la pândă.

Slavă Ție, Popor Român, care prin veacuri, cu sânge și jertfă, te-ai ridicat mereu deasupra cotropitorilor!

Sfântă le fie Țărâna Înaintașilor noștri, care, prin secole, s-au jertit pentru Credință, pentru Neam și pentru Țară!

Simțind în mine Strigătul Strămoșilor mă fac Ecoul Durerii Lor și, din Prezentul efemer, mă rog fierbinte Bunului Dumnezeu ca Voi, Viitorul, să fiți mai Credincioși, mai Iubitori și mai Patrioți decât Noi, Trecutul!

Dumnezeu să le dea urmașilor, urmașilor noștri Biruință asupra vrăjmașilor!

Noi, Trecutul, atât am putut face, Voi, Viitorul, faceți mai mult! Întregiți Hotarele Vechii Dacii, ca să ostoiți Lacrimile Străbunilor de dincolo de moarte! Dumnezeu să binecuvânteze România şi pe Români oriunde s-ar afla!.

 

PROFESOR

ANTON MATEI FLORESCU